بهترین دندانپزشکان تهران

اسامی بهترین دندانپزشکان تهران
در لیست زیر می توانید اسامی برترین دندانپزشکان تهران را به تفکیک دندانپزشکان غرب شرق شمال و جنوب تهران مشاهده کنید . این لیست برای پیدا کردن یک دندان پزشک خوب در شهر تهران کمک خواهد کرد. اگر می خواهید به این دندان پزشکان مراجعه کنید می توانید با ثبت نام در شرکت سلامت پویا و دریافت کارت تخفیف دندان پزشکی از هر یک از این دندان پزشکان ۳۰٪ تخفیف بگیرید و هزینه های دندانپزشکی خود را نزد بهترین دندانپزشکان تهران کاهش دهید.

هموطنان عزیز لطفا جهت وقت گرفتن با شماره 02152872000 داخلی 113 و 108 تماس بگیرید

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نظرات مشترکین


نام مشترک:هادی ناصری لاریجانی
نام دندانپزشک : دکتر مژگان آزادخواه
مرحله اول ایمپلنت دو واحد از نحوه انجام کارشون راضیم. برخوردشون خوب بود. پروتکلهای بهداشتی هم رعایت مبیشه. مطب شلوغ هست ولی خب رعایت میشه
نام مشترک:ابوالفضل سقائیان
نام دندانپزشک : کلینیک شفا ابوذر
رفتم دکتر معاینه شدم و دکتر برام طرح درمان نوشتند از حسابداری شماهم باهام تماس گرفتن وگفتند اوکی شده حالا مجددا میخوام نوبت بگیرم همه چیز عالی بود هردکتریکه معرفی کردید خوب بوده
نام مشترک:سما بهاری نسب
نام دندانپزشک : دندانپزشکی آرمیس
واقعا دکتر خوبی هستند ازشون رضایت کامل دارم ممنون از شما بابت معرفی این پزشک خیلی تو کارشون واردن
نام مشترک:پریسا الداغی
نام دندانپزشک : دکترشهره هزاره
دکتر گفت عکس دندونون بگیرید بعد براتون نوبت میزاریم.مطب دکتر و برخورداشون عالی بود با اینکه یکم دیر رسیدیم اما کارمون انجام دادند.
نام مشترک:مونا جعفرقلی
نام دندانپزشک : کلینیک دکتر رحیمی
یکی از دندونام که بالا چپ بود یه پوسیدگی عمیق داشت یه کانالش باز بود که اونو پر کردن. اون یکی کانالشو یه موادی گذاشتن که تا جلسه بعد میرم اوکی شده باشه. از نحوه کارشون راضیم. برخوردشون خوب بود. پروتکلهای بهداشتی هم رعایت شده بود.
بیشتر

نظرات مشترکین
طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت توسط گروه طراحی و برنامه نویسی پویا
نیاز به مشاوره دارید؟